Zakres szkolenia
W ramach kursu ICC poznasz wnikliwie:
- definicję coachingu,
- ponad 20 narzędzi coachingowych,
- podejście systemowe, takie jak zasada dźwigni,
- rodzaje pytań używanych w coachingu, tzw. „mocne pytania”,
- wpływ przekonań na zachowanie,
- praktykę uważności,
- korzyści dla jednostki i organizacji płynące z coachingu,
- czynniki budowania kontaktu i zaufania,
- nawyki w myśleniu i działaniu oraz ich zmiana,
- umiejętności komunikacyjne, m.in. backtracking, challenging, requesting,
- zasady „logistyczne” coachingu,
- metody pracy ze stanem emocjonalnym,
- oraz wiele innych.
Dodatkowo w ramach szkolenia ICC
- poprowadzisz pełny proces coachingu,
- odbędziesz indywidualną sesję z prowadzącym szkolenie,
- weźmiesz udział w dużej ilości warsztatów – scenki z wyczerpującą informacją zwrotną,
- otrzymasz raport StrengthsFinder, dzięki któremu poznasz swoje mocne strony oraz dowiesz się w jaki sposób wykorzystać je w roli coacha,
- uzyskasz raport indywidualny Extended DISC, pozwalający na analizę dominującego stylu zachowań w roli coacha. Narzędzie doskonale sprawdza się w pracy indywidualnej oraz team coachingu.
Terminy szkolenia i ceny
Kurs ICC trwa 13 dni, rozłożonych w czasie trzech miesięcy.
- 100 godzin szkolenia,
- 20 godzin warsztatów praktycznych + wyczerpujący feedback,
- 1 dzień przeznaczony na certyfikację praktyczną.
I cześć: 12 – 14 Października 2017 r.
II część: 8 – 10 Listopada 2017 r.
III część: 23 – 25 Listopada 2017 r.
IV część: 14 – 17 Grudnia 2017 r.
W roku 2017 koszt udziału w szkoleniu ICC wynosi 15 800,00 zł + 23% VAT. Istnieje możliwość wnoszenia opłaty w ratach.
Uwaga: dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej (koszt udziału w szkoleniu opłacany jest z budżetu prywatnego, osoba ta nie dokonuje odliczenia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i nie otrzymuje zwrotu zapłaconej kwoty od innych podmiotów) koszt udziału w szkoleniu wynosi 12 800,00 zł + 23 % VAT.
- zarządzasz i chcesz rozwijać swój zespół,
- planujesz lub już pełnisz rolę coacha/trenera i chcesz rozwijać warsztat w tym obszarze,
- zamierzasz wprowadzić coachingowy sposób zarządzania,
- zauważasz problemy z motywacją i efektywnością Twojego zespołu,
- jako konsultant potrzebujesz dodatkowych narzędzi wspierania klientów.